Klanttevredenheid

U heeft gekozen voor een samenwerking met AM Assuradeuren. Uiteraard vinden wij het belangrijk hoe u onze dienstverlening ervaart. Wij stellen het daarom op prijs als u de tijd wilt nemen om op onderstaande punten uw mening kenbaar te maken. Dit stelt ons in de gelegenheid om u in de toekomst nog beter van dienst te zijn. Voordat wij ingaan op de wat specifieke gebieden binnen volmacht eerst een aantal zaken van algemene, organisatorische aard.

Algemeen

Kunt u voor de onderstaande onderdelen, op een schaal van 1 t/m 10, een cijfer geven voor;

Financiële afdeling

Uiteraard is het op tijd betalen van de premie een belangrijke issue voor het behouden van de dekking op een polis. Het goed informeren van uw klanten is hier van belang. Daarom een aantal specifieke vragen over de diensten binnen het onderwerp financieel.

Kunt u aangeven in welke mate* u tevreden bent over;

Schadeafdeling

Hoe tevreden uw klant over de verzekering is, komt bij een schade tot uitdrukking. Bij het afronden van een schade vragen wij uw klant (via een link) om aan te geven hoe uw klant de behandeling van de schade heeft ervaren. Uiteraard is het ook belangrijk hoe u, als adviseur, over onze schadeafdeling denkt. Vandaar een aantal specifieke zaken op dit gebied.

Kunt u aangeven in welke mate* u tevreden bent over;

Acceptatieafdeling

Of een consument of zakelijke relatie klant bij ons wordt, hangt onder andere af van het acceptabel zijn van het risico. Voor het inschatten van deze risico’s zijn wij deels afhankelijk van uw informatie. Goed om dus ook bij dit onderdeel specifiek wat punten aan u voor te leggen.

Kunt u voor de onderstaande onderdelen, op een schaal van 1 t/m 10, een cijfer geven voor;

Automatisering

Overige vragen

Uw toestemming

Uw gegevens